Hodnotenie obchodu
Výpis hodnotení
Rýchle spracovanie zásielky a doručenie zásielky a super cena
Top
rýchle dodanie, tovar v poriadku
Seriózne jednanie
nemám len dobrú skúsenosť
Vsetko v poriadku
Rychlost dodania
Maximalna spokojnost s tovarom aj s dlzkou dodacej lehoty
M
Milan G.
Super, rychlost objednavok 1++++, prehladnost produktov 1+++++, co pisu to aj je pravda 1+++++, clovek co ma na starosti tel. aj vie co predava " nemusite ho navigovat a objasnovat a pod" 1++++++
Obchod rýchlo odoslal, balenie bolo dotrhane, od plastových šnúrok poriadne vydrate časti krabice. Pýtajú veľa za kuriéra, do mailu červeným písali,že pokiaľ nepreberiem dobierku,tak to budú vymáhať. Obchod ako z 2.cenovej kategórie aj vizuálom. Navod nebol v slovencine. Nebudem už nakupovať v obchode, ale cena bola bezkonkurenčna.
Dobrý deň,
Ďakujeme za recenziu, aj keď sa nezakladá na pravde.
Poštovné sme Vám účtovali 4.50, od 200 € je poštovné zdarma. Reálna cena poštovného je oveľa výššia, skoro dvojnásobok, ako účtujeme my. O cene poštovného ste informovaná pri objednávke a ak Vám nevyhovuje, tu objednávku ste nemuseli urobiť. Zjavne ste s ňou ale súhlasili, keďže objednávku ste potvrdili.
Poškodený balík. V tom maily, kde ste dostali info o odoslaní zásielky spolu s faktúrou píšeme aj zopár rád, ako postupovať, ak sa cestou k Vám poškodí balík,
citujem: Kontrola zásielky
Pri preberaní zásielky sa zákazníkom odporúča dôkladná kontrola zásielky. Mnohí to stále ignorujú. „V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, či akéhokoľvek podozrenia, že by obsah zásielky mohol byť poškodený sa odporúča zásielku neprebrať. Prípadne, ak zákazník tovar potrebuje prevziať, treba riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápis o škode, aby existoval dôkaz, že bola prebraná zásielka, ktorej obal bol poškodený. V každom prípade však zákazník má nárok si obsah zásielky vizuálne skontrolovať a kuriér musí túto kontrolu pred prevzatím strpieť. Treba si uvedomiť, že preberanie zásielky zákazník podpisuje a tým preberá aj zodpovednosť za tovar. Praktické pre zákazníka je si tiež urobiť fotografiu poškodeného obalu pre prípadnú reklamáciu. Záznam o rozsahu poškodenia zásielky by mal okrem zákazníka podpísať aj zástupca prepravnej spoločnosti.
na konci mailu informujeme zákazníka, citujem:
Dôležité: Neprevzatím zásielky, pokiaľ nie je viditeľne poškodená, porušíte obchodné podmienky, kde ste sa objednaním tovaru zaviazali objednávku prevziať. V tomto prípade nášej spoločnosti spôsobite škodu (poštovne, balné, administratívne poplatky, ktoré si budeme od Vás nárokovať v plnej sume!
Takže ak ste mali dojem, že je zásielka poškodená, stačilo ju odmietnuť, kurier by s Vami spísal škodovu udalosť a balik zobral späť.
Skontrolovali sme terz náhodne 3 krabice s trampolínami a v každej sú 3 návody, jeden v ANG, druhý v POL a tretí v SLOVENČINE
A nakoniec, webovu stránku sa snažíme upravovať tak, aby sa na nej vedel zákazník rýchlo zorientovať.
Prajeme pekný deň a nemej zlosti na duši.
S pozdravom, majiteľ
som spokojna s vyriesenim mojej objednavky
Tovar prišiel na druhý deň, som spokojná.
Výborná komunikácia obchodu a maximálna ochota.
